Calendar

August 2017
LunMarMierJocVinSamDum
 << < > >>
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Anunt

Cine este conectat?

Membru: 0
Vizitator: 1

rss Sindicalizare

03 Dec 2014 - 21:19:38

Alimentatia sanatoasa

Anumite alimente stimuleaza dezvoltarea creierului – si ii imbunatatesc functionarea, memoria si concentrarea.Da fapt, creierul este un organ foarte flamand – primul dintre organele corpului care absoarbe nutrientele din alimentele pe care le mancam, explica nutritionistii.
Pestele gras precum somonul este o sursa excelenta de acizi grasi omega-3 DHA si EPA – ambele tipuri fiind esentiale pentru dezvoltarea si functionarea creierului, spun specialistii.
Ouale sunt recunoscute ca sursa grozava de proteine – dar galbenusul de ou contine o mare cantitate de colina, care ajuta la dezvoltarea memoriei.
Arahidele si untul de arahide sunt o sursa buna de vitamina E, un antioxidant puternic ce protejeaza membranele nervoase – si tiamina, care ajuta creierul si sistemul nervos sa foloseasca glucoza pentru a obtine energie.
Cerealele din ovaz sunt printre cele mai renumite ca fiind benefice pentru copii si foarte nutritive pentru creier. Ele ofera un nivel excelent de energie, fiind un combustibil excelent pentru creier, de care copiii au nevoie la prima ora a diminetii.
Capsunile, ciresele, afinele si coacazele si fructele inrudite cu ele. In general, cu cat culoarea este mai intensa, cu atat fructele sunt mai hranitoare, spun specialistii. Aceste fructe contin un nivel ridicat de antioxidanti, mai ales vitamina C, care ajuta la prevenirea cancerului.
Fasolea si plantele inrudite cu ea sunt speciale, deoarece ofera corpului energie din proteinele si carbohidratii complecsi pe care ii contin – in plus, contin fibre – si multe vitamine si minerale. Acestea sunt o hrana excelenta pentru creier deoarece mentin un nivel maxim de energie si o putere maxima de concentrare a copilului toata dupa-amiaza, daca le mananca la pranz.
Fasolea cu bobul mare si cea de tip pinto contin mai multi acizi grasi omega 3 decat alte soiuri – mai ales ALA, alt acid gras omega-3 important pentru dezvoltarea si sanatatea creierului.
Fierul este una dintre mineralele esentiale care ajuta copiii sa-si mentina energia si sa se concentreze la scoala. Carnea slaba de vita este una dintre sursele de fier cele mai bine absorbite de organism. De fapt, s-a demonstrat ca numai 30 g pe zi ajuta corpul sa absoarba fierul din alte surse. Carnea de vita contine si zinc, care ajuta memoria.
Admin · 75 vizualizari · Scrieti un comentariu

Link permanent catre articolul complet

http://carmend.blogratuit.ro/my-blog-b1/Alimentatia-sanatoasa-b1-p32.htm

Comentarii

Acest articol nu are Comentariu momentan


Scrieti un comentariu

Statutul noilor comentarii: Publicat





Url-ul dvs. va fi afisat.


Va rugam introduceti codul continut de imagini


Textul comentariului

Optiuni
   (Salveaza numele, emailul si url-ul in cookies.)